IMPRESIVNI REZULTATI

Svi su ludi za Dinamom u Ligi prvaka: Pred malim ekranima nogomet pratilo čak 1,1 milijun gledatelja!

 Goran Mehkek / Cropix

ZAGREB - Više od 1,1 milijun ljudi pratilo je na HTV-u nogometni okršaj između Dinama i Real Madrida u prvom kolu Lige prvaka odigranom preksinoć u Maksimiru. Ovaj impresivni rezultat koji je prema mjerenju nezavisne agencije AGB Nielsen Media Research iznosio 26,5 posto, ujedno je i najviša gledanost TV programa u posljednjih sedam mjeseci na svim nacionalnim televizijama i najgledaniji sportski sadržaj u 2011. godini.

I udio u glednosti tzv. share koji je HTV ostvario bio je izuzetno velik - čak 59,3 posto ljudi koji su u tom trenutku pratili neki od televizijskih programa, odlučilo se za dvoboj zagrebačkih modrih protiv španjolskog prvoligaša.

Pretekli reprezentaciju

Situacija je tim zanimljivija, jer riječ je ipak o nastupu zagrebačkog kluba u Europi, a ne reprezentacije čiji je nedavni vrlo važni duel s Izraelom imao također visoku, ali manju gledanost od Dinamove, od 22,3 posto.

Usporedbe radi, 2008. finale Svjetskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj između Španjolske i Njemačke pratilo je 26,9 posto ljudi.

Iste godina najgledaniji program bio je nastup vatrenih na SP-u protiv Poljaka sa 39 posto, no treba napomenuti i da su trendovi gledanosti svih programa prije tri godine bili daleko viši nego danas. Bez ikakve sumnje, ovolikom interesu publike pridonijelo je niz činjenica poput velike medijske pompe dignute kako zbog plasmana domaćeg kluba u prestižnu Ligu prvaka nakon cijelog niza godina, tako i zbog dolaska jednog od najboljih klubova na svijetu.

Međutim, ni cijela promocija ovom događaju ne bi pomogla da su dinamovci na terenu pokazali preveliki respekt prema Realu i odigrali mlako, prestrašeni moćnim ‘kraljevskim’ klubom.

Obračun od tv prava

U tom slučaju interes gledatelja za utakmicu nedvojbeno bi počeo padati, no kako se to nije dogodilo, u konačnici svi su profitirali.

HTV je ostvario odličnu gledanost, a igrači dodatno samopuzdanje, a ne treba ni smetnuti dodatni bonus koji je Dinamu donio već sam ulazak u Ligu prvaka - 1,6 milijuna eura od prodaje najskupljih ulaznica u povijesti kluba, te još barem dodatni pola milijuna eura koje će ostvariti nakon obračuna na temelju televizijskih prava. Kamo sreće da i ostali domaći klubovi slijede taj put.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. svibanj 2024 11:06