TAJNA USPJEHA DNEVNIKA

Zašto nas vole? Zato što smo donijeli ležernost u uštogljenu emisiju

 Nina Đurđevć/CROPIX

ZAGREB - Samo dva HTV-ova nedjeljna Dnevnika Zoranu Šprajcu bila su dovoljna da pred televizijske ekrane privuče više od 750.000 gledatelja, ostvarivši tako gledanost od respektabilnih 17, 9 posto. Šprajc je tako svojim Dnevnikom, emitiranim 13. ožujka, nakon gotovo godinu dana pretekao konkurentsku emisiju Nove TV, a daleko ispod sebe prema gledanosti je ostavio središnje vijesti RTL televizije.

Ono što Šprajcu s lakoćom uspijeva, njegovi kolege, urednici i voditelji HTV-ova Dnevnika Sandra Križanec i Ivan Jabuka mogu samo sanjati, jer se njihove emisije, u odnosu na gledanost Dnevnika Nove TV i RTL Danas nemaju čime pohvaliti. Tajna Šprajcova uspjeha jest u autorskom pristupu emisiji, osebujnoj uredničkoj prezentaciji priloga i - uvjerljivosti.

Odriču se konkurencije

Njemu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:39