ZAGREB - Samo dva HTV-ova nedjeljna Dnevnika Zoranu Šprajcu bila su dovoljna da pred televizijske ekrane privuče više od 750.000 gledatelja, ostvarivši tako gledanost od respektabilnih 17, 9 posto. Šprajc je tako svojim Dnevnikom, emitiranim 13. ožujka, nakon gotovo godinu dana pretekao konkurentsku emisiju Nove TV, a daleko ispod sebe prema gledanosti je ostavio središnje vijesti RTL televizije.
Ono što Šprajcu s lakoćom uspijeva, njegovi kolege, urednici i voditelji HTV-ova Dnevnika Sandra Križanec i Ivan Jabuka mogu samo sanjati, jer se njihove emisije, u odnosu na gledanost Dnevnika Nove TV i RTL Danas nemaju čime pohvaliti. Tajna Šprajcova uspjeha jest u autorskom pristupu emisiji, osebujnoj uredničkoj prezentaciji priloga i - uvjerljivosti.
Odriču se konkurencije
Njemu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....