NIKAD VEĆI ODAZIV

Rekordnih pola milijuna ljudi prijavilo se za prelazak na veganstvo u siječnju

Veganuary je globalna kampanja koja se svake godine organizira u siječnju
 Jimmy Beunardeau/Afp/Profimedia

Rekordnih 500 000 ljudi prijavilo se na izazov Veganuary kako bi mjesec dana jeli isključivo hranu biljnog podrijetla, što je dvostruko više od broja ljudi koji su se prijavili za prelazak na veganstvo u siječnju 2019.

Četvrtina prijavljenih u izazovu, njih 125 000, je iz Ujedinjenoga Kraljevstva i ove godine britanski supermarketi, uključujući Tesco, prvi put promoviraju Veganuary kroz televizijske i radijske reklame. Drugi supermarketi, poput Aldija, Asda i Icelanda, napravili su, isto prvi put, stranice posvećene Veganuaryju s informacijama i receptima za 2021.

Novo istraživanje investicijske banke UBS o biljnim alternativama mesu, poput veggie burgera i kobasica, pokazuje da raste broj ljudi koji isprobavaju te proizvode. Prema anketi UBS-a na 3000 konzumenata u Ujedinjenome Kraljevstvu, SAD-u i Njemačkoj, omjer ljudi koji su kušali alternative porastao je s 48 posto na 53 posto između ožujka i studenoga 2020.

Veganuary je globalna kampanja, trenutačno fokusirana na Latinsku Ameriku, odakle se ove godine prijavilo 150 000 ljudi, zajedno s 80 000 iz SAD-a i 50 000 iz Njemačke.

Ljudi navode brojne razloge zašto smanjuju konzumaciju životinjskih proizvoda – od smanjenja patnje životinja, poboljšanja zdravlja ili smanjenja ekološke štete uzrokovane proizvodnjom hrane.

Znanstvenici navode da je izbacivanje mesa „jedini najbolji korak” koji pojedinci mogu poduzeti kako bi se uhvatili ukoštac s klimatskom krizom i krizom biljnog i životinjskog svijeta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 06:01