KUPUJU HRANU

Vlasnici kućnih ljubimaca razlog su zašto jedna velika kompanija, unatoč krizi, snažno raste

Među regijama izdvajala se regija koja obuhvaća Aziju, Oceaniju i supsaharsku Afriku s organskim rastom od 9,1 posto
Ilustracija
 -/Ardea/Profimedia

Pojačana potražnja za kavom i hranom za kućne ljubimce potaknula snažan rast prihoda švicarske prehrambene grupe Nestle u prvom tromjesečju, pokazuje preliminarno izvješće objavljeno u četvrtak.


Kompanija je u prvom tromjesečju zabilježila organsku stopu rasta prihoda, koja isključuje promjene valutnih tečajeva i prodaju odnosno kupnju imovine, od 7,7 posto. U istom razdoblju prošle godine iznosila je 4,3 posto.


Tromjesečni organski rast najsnažniji je od 2011. godine, ističe analitičar Kepler Cheuvreuxa Jon Cox. Ukupni su prihodi u prvom tromjesečju porasli 1,3 posto, na 21,1 milijardu franaka.

Najsnažniji poticaj rastu dala je prodaja kave, uz skok prodaje Nespressa za 17 posto, a izdvajala se i prodaja mliječnih proizvoda, za gotovo 16 posto. Kupci su više tražili i proizvode za kućne ljubimce, čija je prodaja porasla oko devet posto, priopćio je Nestle.


Među regijama izdvajala se regija koja obuhvaća Aziju, Oceaniju i supsaharsku Afriku s organskim rastom od 9,1 posto. Slijedi Sjeverna i Latinska Amerika s organskom stopom rasta od 7,2 posto dok je u Europi, na Bliskom istoku i u sjevernoj Africi iznosila 4,4 posto.


Tvrtka očekuje da će ove godine organski rast nadmašiti prošlogodišnjih 3,6 posto i približiti se razini od pet posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 02:41