LJETO U HRVATSKOJ

Agencije ne daju popuste, hoteli malo, ali ni blizu kao oni na Times Squareu

U brojnim kulturama istaknuta cijena tek je početna pregovaračka pozicija. Zašto bismo se onih u katalozima držali kao Svetog pisma?
U brojnim kulturama istaknuta cijena tek je početna pregovaračka pozicija. Zašto bismo se onih u katalozima držali kao Svetog pisma?

Popust? - ponovila je moje pitanje gospođa u ugodno rashlađenoj poslovnici Generalturista na početku Ilice, usred čitanja cijena na srednjem Jadranu. Preciznije, Makarska rivijera, drugi tjedan u kolovozu. Hotel Blue Sun Maestral u Brelima, dvokrevetna soba, sedam polupansiona, 3640 kuna po osobi, Blue Sun Alga 3860 kuna, plus boravišna taksa ... Na riječ ‘popust’ je zastala, blago podigla obrve, a usne su joj načinile “tužno-začuđeni smajlić”.

Recesija je, kažu i ljudi i novčanici, vrijeme kada nije jednostavno priuštiti putovanje, pa se mnogi građani nadaju počastiti prihvatljivijim cijenama. U Americi je tehnika cjenkanja dovedena skoro do savršenstva, prodajno osoblje usko je povezano s menadžmentom koje, pak, promptno reagira na upit kupca. Odmjeravaju se snage, i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 09:29