ŠTO MORAMO REĆI EUROPI 1. SRPNJA 2013.?

Bruketa o brendiranju Hrvatske: Hrvati nisu luzeri koji žive uz najljepše more na svijetu

Kako se jedinstveno, pozitivno pozicionirati u europskom i globalnom kontekstu. Zašto je to uopće važno? Kako ćemo 1. srpnja 2013. svijetu odgovoriti na pitanje tko smo? Hoće li nam vjerovati? U čemu želimo i možemo biti najbolji?
 Zvonimir Barišin/CROPIX
Kako se jedinstveno, pozitivno pozicionirati u europskom i globalnom kontekstu. Zašto je to uopće važno? Kako ćemo 1. srpnja 2013. svijetu odgovoriti na pitanje tko smo? Hoće li nam vjerovati? U čemu želimo i možemo biti najbolji?

U životu je korisno ako te što veći broj ljudi prepoznaje kao čovjeka koji je u nečem dobar, čovjeka s korisnom vještinom ili dobrim karakterom. Da bi postao poznat po nečemu, važno je da se fokusiraš na neko područje i pokušaš u tome postati najbolji što možeš. Naravno, ne možeš odmah postati ekspert u tome, ali korisno je da svima kažeš u čemu želiš postati najbolji, na čemu radiš, gdje je tvoj fokus. Ako je to nešto korisno za druge i nešto što tvoja okolina prepoznaje kao tvoju realnu ambiciju, prvo ćeš dobiti male prilike iz svoje najbliže okoline koje će ti, ako ih iskoristiš, otvoriti put za nove, sve veće i veće prilike.

Kao i s ljudima, isto je i s brendovima, kompanijama, državama…

Po čemu je Hrvatska prepoznata? Je li nam to dovoljno? Na št...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 02:50