Računica je prilično jednostavna i porazna. Bavite li se 2013. godine u Hrvatskoj pretežno prodajom novih automobila, perspektiva rasta, pa i dugoročnog opstanka zasnovana na tome nije nimalo sjajna. Do prije nekoliko godina Hrvati su godišnje kupovali 90 tisuća automobila, a sada kupuju njih 30 tisuća, što prodavačima limenih mezimaca garantira samo žestoku bitku za svaku kunu u kojoj ne mogu svi opstati. Prema procjenama stručnjaka, tržište bi trebalo okrenuti najmanje 60 tisuća novih automobila godišnje da bi prodavači bili koliko-toliko mirni.
Četiri stupa
Nakon što je Pavo Zubak Porsche Holdingu iz Salzburga ljetos prodao 50 posto udjela u P.Z. Autu, kompaniji zaduženoj za uvoz brendova Volkswagen grupe, u Auto Zubaku našli su se pred pitanjem u što uložiti planiran...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....