NOVE INFORMACIJE O SUDARU

Sustav je upozoravao iskusnog strojovođu, ali zbog ovog je detalja mislio da je u kvaru?

Da strojovođa nije dvaput stisnuo crveni taster sustav bi ga sam zaustavio, kaže nam izvor s mjesta nesreće

Mjesto nesreće

 Tomislav Kristo/Cropix/
Da strojovođa nije dvaput stisnuo crveni taster sustav bi ga sam zaustavio, kaže nam izvor s mjesta nesreće

Pristižu novi detalji o sinoćnjoj teškoj željezničkoj nesreći koji bi možda mogli rasvjetliti kako je došlo do teškog sudara te zašto stradali strojovođa putničkog vlaka nije na vrijeme zaustavio vlak, i to na dionici na kojoj postoji takozvani automatski pružni blok odnosno moderni APB sustav koji služi za osiguravanje sigurnosti prometa.

Naime, prema informacijama koje je dobio Jutarnji list od upućenih izvora, strojovođa koji je upravljao putničkim vlakom na kolodvoru u Okučanima od prometnika je dobio informaciju kako izlazni signal u sklopu automatskog pružnog bloka, koji na ovoj dionici regulira sigurnost prometa, nije ispravan te je dobio usmeni nalog da do prvog, neispravog signala vozi brzinom od 30 kilometara na sat, nakon čega je smio nastaviti voziti normalnom b...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 23:40