Pisma volim otvarati baš poput poklona, uzbuđenje je malo manje kada dolazi od poznatog pošiljatelja poput mobilnog operatera ili distributera električne energije. Ovo koje mi je stiglo u četvrtak bilo je jedno od onih koje izdvajaš iz snopa i ostavljaš za kraj. Stiglo je u kartonskoj omotnici, a težina je odavala da se radi o paketiću. Uzbuđenje je splasnulo kada sam vidio da je pošiljatelj "Direct marketing HR" jer su mi kroz misli prošli nepotrebni promidžbeni materijali. Umjesto mojeg imena Mario, pismo je naslovljeno na Marka Pušića, nepostojeću osobu na mojoj kućnoj adresi.
Rekli bismo - omaška; na kraju krajeva, to je pomislio i moj poštar kada je donio pismo. No, pokazat će se kasnije, pogreška u imenu je dio plana. Iz omotnice sam izvadio zlatni medaljon na kojem...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....