OMOGUćAVA MASTERCARD

DANILO VOLMUT U TIMU NEPROCJENJIVE HRVATSKE Investicijski bankar u turizmu: 'Turisti žele originalan doživljaj koji će pamtiti i sherati'

 
Danilo ispred Splita

Danilo Volmut hrvatski je poduzetnik s neutaživim apetitom za daleke zemlje. Govori 6 jezika, studirao je na bečkom Websteru, magistrirao na zagrebačkoj ekonomiji, ali je svoju uspješnu karijeru investicijskog bankara i konzultanta zamijenio turizmom te kreirao platformu za najam luksuznih vila s bazenom istriaselect.com kako bi više vremena mogao posvetiti svojoj životnoj strasti: putovanjima oko svijeta. Potražite ga na nekom zabačenom kutku svijeta dok s laptopom upravlja svojim internetskim biznisom.

Zagreb, 120718. 

Neprocjenjiva Hrvatska, snimanje za Mastercard sa Ivom Sulentic i Danilom Volmutom.

Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markicevic / CROPIX
Danilo Volmut s Ivom Šulentić

Danilo Volmut u restoranu Perivoj u Splitu

Zašto je iskustveni turizam budućnost hrvatskog turizma?

"Turisti - kao uostalom i mi tijekom proputovanja kroz Neprocjenjivu Hrvatsku - žele doživjeti nešto što će pamtiti i što će moći kasnije sherati. U luksuznom turizmu ljudi ne očekuju više samo personaliziranu uslugu, autentičnost, jednostavnost i perfekciju, privatnost i komfor, nego originalan doživljaj. Takav pristup mijenja tradicionalni koncept stvaranja vrijednosti u turizmu i Hrvatska mora uskočiti u taj trend."

EKSKLUZIVNI VIDEOSERIJAL NEPROCJENJIVA HRVATSKA: POGLEDAJ OVDJE

Mastercard i Jutarnji vjeruju da je budućnost turizma iskustveni turizam s fokusom na originalan, autentičan, personaliziran doživljaj koji postaje neprocjenjiv. Na platformi priceless.com Mastercard nudi luksuzna, avanturistička, neuobičajena iskustva, pogled iza scene i privatne doživljaje koje kreiraju stakeholderi u turizmu, a u serijalu Neprocjenjiva Hrvatska na jutarnji.hr testiramo luksuzna, gurmanska, hedonistička, adrenalinska iskustva.

A MOŽETE IH I VI ISPROBATI!

Let balonom Balon kluba Zagreb uz delicije chefa Mate Jankovića mogu isprobati svi korisnici Mastercard® kartice. Pogledajte i druga iskustva i rezervirajte OVDJE.


Projekt Neprocjenjiva Hrvatska napravljen je u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i Mastercarda, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. travanj 2024 18:28