Angela Merkel je loša retoričarka, političarka bez karizme i bez velikih vizija. Ali, Nijemci je vole. Vole je i oni koji ne vole njezinu stranku, CDU. Stoga i ne čudi da je čitava predibzorna kampanja kršćanskih demokrata bila zasnovana zapravo na samo jednom adutu - kancelarkinoj popularnosti.
Kada čovjek sluša Angelu Merkel, ne može se oteti dojmu da je savršeno svladala vještinu jako traženu za političara: nadugačko i naširoko govoriti, a ništa ne reći. To je u političkoj svakodnevici često vrlo korisno, ali ne uvijek i u predizbornoj utrci. U predizbornim kampanjama obično se traže jaki govori, upečatljivi naslovi, britki odgovori začinjeni humorom. Međutim, ne i u kampanji Angele Merkel. Njezina je taktika bila “ne talasaj”. U borbu za svoj treći mandat ušla je svjesna da ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....