IVO PROTIV KOLINDE

ANALIZA Jesu li agencije napravile medvjeđu uslugu Josipoviću?

U HDZ-u već godinama optužuju agencije za istraživanje javnog mnijenja da navode vodu na mlin SDP-u
Zagreb, 281214. Hrvatsko novinarsko drustvo, Perkovceva 2.Pracenje rezultata prvog kruga predsjednickih izbora u stozeru predsjednickog kandidata Ive Josipovica.Na fotografiji: Sinisa Varga, Anka Mrak Taritas, Ivo Josipovic i Predrag Stromar.Foto: Damjan Tadic / CROPIX
 Damjan Tadić / CROPIX
U HDZ-u već godinama optužuju agencije za istraživanje javnog mnijenja da navode vodu na mlin SDP-u

Josipović ima šansu pobijediti u prvom krugu, Grabar Kitarović sve više zaostaje za Josipovićem, za Josipovićev drugi mandat 65 posto građana.

To su samo neki od nalaza agencijskih izvješća o predizbornom istraživanju javnog mnijenja, rezultati kojih su se pokazali promašajima do te mjere da su kandidati poraženi u prvom krugu izbora počeli prozivati agencije poput Ipsos Pulsa i Promocije Plusa za izborni inženjering i manipulacije, piše Slobodna Dalmacija.

- Nema manipulacija i izbornog inženjeringa od strane agencija, a kada takvi prigovori i optužbe dolaze od onih kojih su izgubili, jasna je priroda takvih tvrdnji – komentira osječki stručnjak za politički marketing Mane Medić. On skreće pozornost na vrlo učestala kriva tumačenja rezultata predizbornih anketa, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 15:37