Josipović ima šansu pobijediti u prvom krugu, Grabar Kitarović sve više zaostaje za Josipovićem, za Josipovićev drugi mandat 65 posto građana.
To su samo neki od nalaza agencijskih izvješća o predizbornom istraživanju javnog mnijenja, rezultati kojih su se pokazali promašajima do te mjere da su kandidati poraženi u prvom krugu izbora počeli prozivati agencije poput Ipsos Pulsa i Promocije Plusa za izborni inženjering i manipulacije, piše Slobodna Dalmacija.
- Nema manipulacija i izbornog inženjeringa od strane agencija, a kada takvi prigovori i optužbe dolaze od onih kojih su izgubili, jasna je priroda takvih tvrdnji – komentira osječki stručnjak za politički marketing Mane Medić. On skreće pozornost na vrlo učestala kriva tumačenja rezultata predizbornih anketa, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....