Možemo zaključiti kako je reforma u svojoj pilot-fazi polučila pozitivne učinke u odnosu na očekivane promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, zaključak je objedinjenog izvještaja “Vrednovanje eksperimentalnog programa Škola za život u školskoj godini 2018./2019.” koje je u srijedu predstavljeno na brifingu za novinare u Ministarstvu znanosti i obrazovanja (MZO).
Izvještaj je pripremio neovisni stručni tim znanstvenika, pod vodstvom prof. Nenada Karajića i prof. Dragutina Ivaneca s Filozofskog fakulteta (FF) u Zagrebu, koji je izabran temeljem javnog natječaja. U analizi eksperimentalne faze kurikularne reforme, koja je šk. godine 2018./2019. obuhvatila 74 škole u Hrvatskoj, neovisni je tim s FF-a koristio podatke koji su prikupili inozemni stručnjaci, Nacionalni centar za...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....