Ovaj je ideal nestvaran i nešto uznemirujući. Ako mene pitate, pričom o besprijekornoj čistoći industrija deterdženata ružno iskorištava žene koje uočljivo imaju problema, neodgovorno se igra psihama jadnica koje razgovaraju sa zahodskim školjkama i gipsanim vrtnim patuljcima, u čijim se jezivim halucinacijama vešmašine razdragano smiju. Lijepe gospođe iz televizijskih reklama za deterdžente meni se čine u najmanju ruku neurotično, možda i seksualno uskraćeno, da ne kažem nedojebano.
Bolji deterdžent
Kako bilo, ima zaista boljih i lošijih deterdženata, jedna je bijela bluza nakon pranja nedvojbeno drugačija od druge, ali razliku obično ne čini da je jedna oprana takozvanim Običnim Deterdžentom, univerzalnim negativcem televizijskih reklama, a druga uglednim američkim...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....