PIŠE JELENA VELJAČA

Balkanski tango sustava koji podržava nasilje: Centri se drže poput mafijaškog klana...

Ovo je šansa da vladajući prepoznaju da je problem sistemski, a ne izoliran i da predlože kako vratiti povjerenje građana
Preminula djevojčica, svijeće i cvijeće ispred Klaićeve bolnice
 Ronald Gorsic /cropix/privatni Album

Horor priča sa stotinu slojeva razvila se iz svog arhetipskog negativa ovih dana pred zgroženom Hrvatskom, dajući sintagmi Krvavi Uskrs još jedan asocijativni niz.

Evo kako ide taj balkanski tango: mladi par iz psihološki i socijalno zapostavljene sredine dobiva dijete, on bijesan i nasilan od kad za sebe zna, tuče koga stigne, nepoznate ljude, majku, oca, pa i nju, ona bježi u sigurnu kuću, ostavlja mu to dijete, on dijete ostavlja na milost i nemilost socijalnim strukturama države, koje su opterećene nepotentnošću službi, aferama poput podvođenja štićenika doma Osijeku, te ideologijom “muž, žena, djeca, Bog, Hrvati i biologija”, žrtva se vraća iz sigurne kuće jer ne zna bolje a strukture je ne znaju osnažiti ni preodgojiti, a kako bi i znale, kad je...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 08:46