ZAGREB - Prema procjenama GONG-a i Transparency Internationala Hrvatska (TIH) od početka kampanje 19. studenog pa do 3. siječnja predsjednički kandidat Milan Bandić potrošio je oko 19,2 milijuna kuna, a SDP-ov kandidat Ivo Josipović oko 7,8 milijuna kuna.
Bandić je prijavio Državnom izbornom povjerenstvu da je do sada prikupio blizu 7 milijuna kuna, a Josipović 4,7 milijuna.
No, prema podacima udruga samo na oglašavanje na 4 televizije i 62 tiskovine Bandić je utrošio 9,6 milijuna kuna, a Josipović 3,9 milijuna kuna. Po iskustvu aktivista, na taj iznos treba dodati još toliko za plakate, skupove, putne troškove i honorare, pa je zapravo Bandićeva kampanja do sada “teška” 19,2 milijuna kuna, a Josipovićeva 7,8 milijuna kuna.
- Možda dio te vrijednosti nije u novcu, neg...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....