POSEBNA PONUDA

Bitka za svakog gosta na Jadranu: Režu se cijene, časti cestarinom, u sobama čekaju covid testovi...

U travnju i svibnju nudi se besplatan ‘upgrade‘ iz hotela s četiri u hotel s pet zvjezdica baš za domaće goste u predsezoni
Dubrovnik
 Bozo Radic/CROPIX

U još jednoj neizvjesnoj pandemijskoj godini, covidom teško pogođena gospodarska grana prilagođava se ponudom, cijenom i nadasve zdravstvenom sigurnošću koja je u središtu pozornosti svakog putovanja. Hotelske kuće različitim pogodnostima nastoje animirati goste za što dulji boravak.

"Royal Hotels & Resort" u proljetnom razdoblju širom su otvorili vrata domaćim gostima, koji su lani dolazili i u špici sezone.

- S obzirom na situaciju, fleksibilniji smo s cijenama koje su već prilagođene, a za naše goste, dolazili oni iz Ploča, Splita, Varaždina ili Osijeka, za četiri noći boravka nudimo odbitak troškova cestarine Zagreb - ​Dubrovnik. Točnije, 'skidamo' 520 kuna od ukupne cijene - kaže za Slobodnu Dalmaciju direktor marketinga te hotelske grupacije Petar Krvarić.

Plaćanje na rate

Ostaje li gost dvije noći, odbitak je 260 kuna. Za tu pogodnost ne treba priložiti račun, a vrijedi od 1. svibnja do 30. lipnja. Nudi se i mogućnost plaćanja na rate, ostao gost jednu ili deset noći, u travnju ili kolovozu. Ta pogodnost, pojašnjava, nudi se vlasnicima bankovnih računa u Zagrebačkoj banci i Privrednoj banci Zagreb do 12, odnosno do šest rata za određene vrste kartica.

- U travnju i svibnju, ovisno o raspoloživosti, nudimo besplatan 'upgrade' iz hotela s četiri u hotel s pet zvjezdica baš za domaće goste u predsezoni. Već je dosta dobar odaziv - kaže Krvarić. Prevedeno, to znači da gost koji je bukirao i platio dvokrevetnu sobu može završiti u apartmanu. Fleksibilne su i rezervacije, pa gost može "besplatno otkazati tri dana prije dolaska u proljeće" ili mijenjati datum rezervacije.

Za goste koji bukiraju direktno, omogućen je i besplatan parking. Veliki je naglasak na sigurnosti gostiju pa razgovaraju s "više partnera klinika kako bi omogućili oba testa, antigenski i PCR test na COVID" u sezoni.

- Gostima iz SAD-a trebat će PCR, moramo i to imati. Nismo do kraja definirali model, ali radimo na tome da se takvo što gostima omogući, ili u vidu povoljnije cijene ili kao dodatak u dodanoj vrijednosti - kaže Krvarić. Napominje i kako su "Royal Hotels & Resort" dovršili izgradnju stotinjak novih smještajnih jedinica koje će biti spremne do ljeta.

image
Dubrovnik
Bozo Radic/CROPIX

- Hotel 'Lero' jako puno ulaže u sigurnost te zdravlje gostiju i osoblja. Svi naši gosti imaju mogućnost antigenskog testiranja unutar objekta - kaže direktor prodaje hotela "Lero" Ivan Galov. Svaki dan je u sklopu objekta dva sata dnevno moguć antigenski test, a dolazi se i po pozivu. Privatna ustanova testiranje gostima naplaćuje 150 kuna.

- Za strane goste imamo posebnu ponudu refundiranja cijene antigenskog testa koji je neophodan za ulazak u Hrvatsku. U predsezoni smo išli s time za tržište BiH, a vidjet ćemo koje još zemlje obuhvatiti - kaže Galov i dodaje: "U predsezoni domaćim gostima posebno nudimo subvencije troška autoceste i to za boravak od tri noći u jednom smjeru te u oba smjera za boravak od pet i više noći. Za sezonu imamo i dodatni paket besplatnog prijevoza iz Zračne luke za aviogoste. Cijene za ovu godinu su balansirane između 2019 i 2020. godine", kaže Galov, a "fleksibilnost u bukingu kreće se od 20 dana za grupe do 1 dana za individualne goste".

- Svi hoteli grupacije Jadranski luksuzni hoteli nositelji su Safeguard certifikata - programa prevencije rizika i zaštite zdravlja kako bismo bili sigurni da su uspostavljeni svi odgovarajući zdravstveni, sigurnosni i higijenski uvjeti te se pružila razina sigurnosti zaposlenika, gostiju i uvjeta za poslovanje - kaže Zrinka Marinović, glasnogovornica grupacije Adriatic Luxury Hotels i dodaje: "Jadranski luksuzni hoteli u suradnji s mjerodavnim institucijama imaju na raspolaganju mogućnost testiranja svojih gostiju koji zatraže takvu uslugu te smo nedavno imali iskustva s korporativnim grupama kojima smo organizirali antigensko testiranje. Takvu praksu planiramo nuditi svojim klijentima i dalje, odnosno dok postoji interes za takvom uslugom".

Trenutno rade dva hotela iz ALH grupacije, "Excelsior" i "Palace", piše Slobodna Dalmacija.

Direktorica prodaje hotela "Rixos Premium Dubrovnik" Sandra Urlić naglašava kako se nakon obnove pozicioniraju kao luksuzni brend te, usprkos neizvjesnoj sezoni, ne snižavaju cijene hotelskog smještaja.

- Ciljamo na goste visoke platežne moći. Ove smo godine fokusirani na tržište EU-a, Rusije, Izraela, kao i na sve ostale destinacije koje će imati izravnu avionsku liniju s Dubrovnikom. Tijekom zime veliku pozornost posvetili smo internim edukacijama osoblja i stručnim treninzima te protokolima i nacionalnoj oznaci sigurnosti 'Safe stay in Croatia' - ističe Urlić.

Iz "Valamar Riviere" odgovaraju kako svi objekti Valamara imaju implementiran "V Health & Safety" program koji je usklađen sa sigurnosnim standardima u Hrvatskoj i preporukama međunarodnih zdravstvenih organizacija.

Zdravstvena zaštita

- Svi Valamarovi objekti imaju V Health & Safety voditelja koji je gostima na raspolaganju tijekom cijelog boravka, a kreirali smo i V Care guarantee - novi paket mjera zdravstvene zaštite - pojašnjavaju iz Valamara te dodaju kako taj paket mjera vrijedi za sve rezervacije napravljene direktno preko Valamara.

"Hilton Imperial Dubrovnik" od samog početka pandemije nudi na zahtjev gosta mogućnost testiranja te je u hotelu za to predviđena prostorija, ističe referentica marketinga Mia Miloslavić te naglašava kako "cijena testiranja nije uvijek uključena u cijenu sobe, no ovisno o duljini boravka gosta i paketu koji je rezerviran može biti".

Što se pak pogodnosti tiče, "gosti mogu birati između različitih paketa te odabrati onaj koji će im dati najbolju vrijednost za novac".

- Tu postoje opcije koje uključuju večeru, dodatne Hilton bodove za članove, popuste za dulji boravak i slično. Gostima je u cijenu sobe uključen parking u našoj garaži, bazen i teretana. Velika promjena jest rok otkaza rezervacija koji je smanjen sa 7 i 14 dana na 24 sata, kako bismo olakšali gostima planiranje putovanja bez dodatnog stresa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. travanj 2024 01:43