KUPNJA PREKO WEBA

Borzan najavila velike promjene u online šopingu: Građani mi se jako žale na oglase koji ih ‘prate‘

Potrošač mora znati zašto vidi neke oglase, tko ih plaća i kako se koriste njihovi podaci, rekla je Borzan.
Biljana Borzan
 Bruno Konjevic/Cropix
Potrošač mora znati zašto vidi neke oglase, tko ih plaća i kako se koriste njihovi podaci, rekla je Borzan.

Odbor za unutarnje tržište i zaštitu potrošača u Europskom parlamentu ovaj je tjedan usvojio zakonodavnu inicijativu za predstojeći Akt o digitalnim uslugama kojem je cilj postaviti temelje za veća prava potrošača na internetu, a na dokumentu je radila i hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan.

„Danas u EU više od 71 posto građana kupuje preko interneta. Prema zadnjim podacima u Hrvatskoj oko 45 posto građana kupuje online, ali tek 17 posto iz druge države članice. Ljudi se i dalje boje kupovati online, pogotovo prekogranično. Cilj je ovog dokumenta postaviti temelje za izjednačavanje prava potrošača na internetu s onima koja imaju kad kupuju u običnim trgovinama“, objasnila je Borzan, priopćeno je u nedjelju iz njezina ureda.

Prema podacima, skupa ili nedostupna...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 09:05