VELIKA ŠKRTICA

Bukirala dvije aviokarte, otkazali joj let pa vratili 1000 kuna manje. Novac je zadržala - banka

Jednostavno rečeno, našoj je čitateljici nakon povrata iznosa tisuću kuna pojela “tečajna razlika” nastala u procesu konverzije novca

Ako pitate one koji nadziru financijsku zaštitu potrošača, odgovornost je na potrošaču koji nije detaljno proučio opće uvjete, niti ugovorne odredbe u trenutku kad je u banci ugovarao karticu

 NICOLAS MAETERLINCK/BELGA MAG/Belga via AFP
Jednostavno rečeno, našoj je čitateljici nakon povrata iznosa tisuću kuna pojela “tečajna razlika” nastala u procesu konverzije novca

Kad su u pitanju banke, moguće je i nemoguće, pa čak i da vam povrat novca bude umanjen za tisuću kuna i da se nikome ne možete žaliti jer je sve prema propisu i legalno.

Takvo je bilo iskustvo jedne čitateljice Škrtice koja je u samo jedanaest dana ostala i bez plaćene usluge i bez 1000 kuna, a da pritom nije bila ni kriva ni dužna.

Dogodilo se sljedeće: bukirala je dvije aviokarte koje je platila dva puta po 830 kanadskih dolara, odnosno 9600 kuna.

No, sudbina je htjela da joj prijevoznik nakon nekoliko dana javi da je let otkazan, da nemaju mogućnost nju i supruga prebaciti na neki novi let i da im nude povrat novca na istu karticu s koje je iznos i uplaćen.

Naravno, pristali su, no ostali u šoku kad je novac konačno stigao - umjesto 9600 kuna, na račun joj je sjelo 8600, da...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 17:50