IZ UTROBE PLANINE

Bušenje druge cijevi Učke ide punom parom, prokopan prvi kilometar: ‘Radi se u tri smjene, čak i noću‘

Koncesionar Istarskog ipsilona Bina Istra cijeli ovaj posao financira zajmovima iz sedam komercijalnih banaka

Radovi na drugoj cijevi tunela Učka s riječke strane snimljeni u srpnju 2021. godine

 Matija Djanjesic/Cropix
Koncesionar Istarskog ipsilona Bina Istra cijeli ovaj posao financira zajmovima iz sedam komercijalnih banaka

Već je prokopano gotovo tisuću metara druge cijevi tunela Učka, javlja HRT. Investicija u tunel vrijedna 1,5 milijardi kuna trenutačno je najveća investicija u našu cestovnu infrastrukturu koja se ne financira ni iz proračuna ni europskim sredstvima.

Prva cijev tunela Učka bila izgrađena na autocesti A-8 davne 1981. godine. Nakon 26 godina od izgradnje kroz tunel je prošlo 40-milijuntno vozilo.

Radovi na drugoj cijevi tunela Učka prilično su odmaknuli. Kad sve bude gotovo, Istra i Kvarner bit će spojeni s autocestom u punom profilu i iz Zagreba će se do Istre stizati za malo više od dva sata.

Druga cijev duga 5.634 metra trebala bi biti puštena u promet u lipnju 2024. uoči ljetne turističke sezone.

Koncesionar Istarskog ipsilona Bina Istra cijeli ovaj posao financira zajmo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 00:05