Već je prokopano gotovo tisuću metara druge cijevi tunela Učka, javlja HRT. Investicija u tunel vrijedna 1,5 milijardi kuna trenutačno je najveća investicija u našu cestovnu infrastrukturu koja se ne financira ni iz proračuna ni europskim sredstvima.
Prva cijev tunela Učka bila izgrađena na autocesti A-8 davne 1981. godine. Nakon 26 godina od izgradnje kroz tunel je prošlo 40-milijuntno vozilo.
Radovi na drugoj cijevi tunela Učka prilično su odmaknuli. Kad sve bude gotovo, Istra i Kvarner bit će spojeni s autocestom u punom profilu i iz Zagreba će se do Istre stizati za malo više od dva sata.
Druga cijev duga 5.634 metra trebala bi biti puštena u promet u lipnju 2024. uoči ljetne turističke sezone.
Koncesionar Istarskog ipsilona Bina Istra cijeli ovaj posao financira zajmo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....