ZAGREB - Većina građana Europske Unije, njih više od 80 posto, ni ove godine, u doba krize, ipak neće odustati od odlaska na godišnji odmor, a turizam bi trebao biti pokretač gospodarstva u mnogim državama Europske Unije i Hrvatskoj. Pokazuju to podaci Eurobarometrova istraživanja, koje je provedeno i u Hrvatskoj, jučer objavljeni u Bruxellesu.
Usmena predaja
Iz njih bi Hrvatska doista mogla izvući nekoliko pouka. Prva je da prema gostima treba biti dobar i ljubazan jer će se oni vratiti. Usto, čak 50 posto ispitanika reklo je da će na godišnji odmor ići u isto mjesto zbog prirodnih ljepota.
Zadovoljiti goste bitno je i zbog još jednog razloga: prema istraživanju, i danas, u doba interneta i televizije, usmena je predaja ipak najbolja reklama. Čak 52 posto ispitanika izjavil...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....