EKONOMIJA TURBO - FOLKA

Pola Hrvatske može ići samo u kafić gdje sviraju narodnjaci

ZAGREB - Turbo-folk je u Hrvatsku odavno ušao podzemnim kanalima, putem piratskih snimaka i interneta te kroz play-liste mnogih klubova i kafića, posebice u manjim mjestima.

Najjači medijski instrument za širenje turbo-folka i narodnjaka Hvratskom bio je i ostao TV Pink, pa DM Sat nekoć popularne “cajke” Dragane Mirković, ali svoje su odradile i emisije poput Red Carpeta s reportažama iz narodnjačkih klubova.

Nadodajte hrvatske celebrytije koji su bili rado viđeni gosti i gošće klubova poput Ludnice, Lampaša, Diamonda, Fontane ili Sokola i dobit ćete eksplozivnu smjesu niskih strasti i poželjnih role-modela iz kruga uspješnih i bogatih, vrlo privlačnu klincima koji odrastaju u vremenu tranzicije u kojem su se ionako srušili mnogi vrijednosni sustavi.

Nemoguća misija

Un...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 20:09