VELIKI LJETNI HIT

POMAMA ZA VOĆNIM PIVOM Pivovare više ne stižu proizvesti toliko koliko ga možemo popiti

Mješavina pive i voćnog soka postala jedno od najtraženijih pića u kafićima

ZAGREB - Voćno pivo postalo je ovogodišnji pravi ljetni hit, što je vidljivo na terasama hrvatskih kafića gdje gotovo svaki drugi gost pije neko od tri vrste tih piva koje se nude na hrvatskom tržištu. Prema procjenama iz pivovara, ta mješavina piva i voćnog soka u kratkom je roku premašila pet posto udjela na tržištu piva.

Prema neslužbenoj informaciji, koju nam u Karlovačkoj pivovari nisu htjeli potvrditi, njihova marka Radler čak se u jednom trenutku prošlog mjeseca, zbog ogromne potražnje, morao proizvoditi u Mađarskoj. Nova su piva poremetila i tržište gaziranih sokova jer im uzimaju kupce.

Golem interes potrošača

Hrvatske pivovare godišnje proizvedu oko četiri milijuna hektolitara piva, kaže Pero Ivanković, predsjednik Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja, i dodaje kako će novi tip piva svakako podići potrošnju piva. Inače, voćna piva kod nas proizvode Karlovačka pivovara, Zagrebačka pivara i Carlsberg Hrvatska.

Da se proizvodnja voćnog piva isplati potvrđuje i to što su već i pojedini trgovački lanci najavili početak proizvodnje svoje robne marke. Predsjednik uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher kaže kako je Karlovačko Radler prva mješavina piva i limunova soka koja se pojavila na hrvatskom tržištu, a na tržište je plasiran početkom godine.

- Više smo nego zadovoljni rezultatima jer je naš novi proizvod premašio očekivanja kad je riječ o interesu potrošača. Očekujemo da će se to još poboljšati tijekom ljeta - kaže Gerschbacher.

ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU JUTARNJEG LISTA

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. svibanj 2024 03:33