ZAGREB - Voćno pivo postalo je ovogodišnji pravi ljetni hit, što je vidljivo na terasama hrvatskih kafića gdje gotovo svaki drugi gost pije neko od tri vrste tih piva koje se nude na hrvatskom tržištu. Prema procjenama iz pivovara, ta mješavina piva i voćnog soka u kratkom je roku premašila pet posto udjela na tržištu piva.
Prema neslužbenoj informaciji, koju nam u Karlovačkoj pivovari nisu htjeli potvrditi, njihova marka Radler čak se u jednom trenutku prošlog mjeseca, zbog ogromne potražnje, morao proizvoditi u Mađarskoj. Nova su piva poremetila i tržište gaziranih sokova jer im uzimaju kupce.
Golem interes potrošača
Hrvatske pivovare godišnje proizvedu oko četiri milijuna hektolitara piva, kaže Pero Ivanković, predsjednik Grupacije proizvođača piva, slada i hm...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....