ZAGREB - Zbog velikog udara koji su u nekoliko mjeseci na tržištu gaziranih sokova napravila voćna piva, tzv. radleri, Coca Cola je krenula u marketinšku kampanju u kojoj ugostiteljima nudi niže prodajne cijene. Cilj joj je da svoje brendove ponudi u kafićima i restoranima po cijeni od samo osam kuna. Coca Colini brendovi su se do sada u kafićima prodavali uglavnom po cijeni od deset, 12 ili više kuna. Nekoliko zagrebačkih ugostitelja potvrdilo nam je da su im Coca Colini menadžeri ponudili niže cijene, a prema neslužbenim informacijama, na ovakvo radikalno spuštanje cijena Coca Cola se odlučila zbog navodnog pada prodaje segmenta njihovih gaziranih sokova oko 30 posto.
Akcija Coca Cole
Nenad Šepak, predsjednik Udruženja ugostitelja grada Zagreba, također je potvrdio da C...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....