Srpsko narodno vijeće upravo je lansiralo veliku kampanju povodom obilježavanja 25. godišnjice svoga rada. Nema sumnje da će SNV-ova kampanja privući puno pažnje - i medija i političara i opće javnosti, pošto iza nje stoji komunikacijski stručnjak i dizajner Boris Malešević, koji je osmislio i jednu od najboljih političkih kampanja svih vremena u Hrvatskoj.
Njegov slogan "Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj?", koji je osmislio za SDSS-ovu kampanju za europske izbore 2019. godine, izazvao je brojne komentare. Dok su ga jedni hvalili, drugi su se šovinistički iživljavali dopisujući koješta ispod te poruke na jumbo plakatima.
Kampanja SNV-a startala je u petak postavljanjem jumbo plakata s natpisom "Znate li što radimo 25 godina?".
- Jumbo plakati bit će postavljeni po ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....