PREBACILI TROŠKOVE

Crna lista online trgovina: Evo koje naplaćuju poštarinu za povrat kupljene robe, a koje ne

Na svaku milijardu dolara robe prodane preko online shopova trgovci imaju trošak od čak 166 milijuna dolara na ime povrata proizvoda

Ilustracija

 Richard B. Levine/Ddp Usa/Profimedia/Richard B. Levine/ddp Usa/profimedia
Na svaku milijardu dolara robe prodane preko online shopova trgovci imaju trošak od čak 166 milijuna dolara na ime povrata proizvoda

Prošlo je osam godina otkako je Europska unija uvela pravilo prema kojem potrošači svu robu kupljenu online u roku od 14 dana imaju pravo vratiti u trgovinu, no rijetko se to može napraviti besplatno.

Odnosno, nakon godina u kojima su trošak povrata robe - dakle poštarine - u takvim situacijama uglavnom podmirivali trgovci, od ove godine dobar dio online trgovaca taj je trošak prebacio na potrošače.

Zatrpani povratima

Jednostavnije rečeno - oni i dalje imaju pravo većinu robe kupljene online vratiti trgovcu te dobiti povrat novca, no u većini slučajeva sami će morati snositi cijenu dostave robe u trgovinu, zbog čega se povrat mnogima pokazuje neisplativim.

Posebno ako je moraju vraćati u neka skladišta izvan Hrvatske te ako nemaju mogućnost da je osobno odnesu u neku fizičku ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:28