Bilo je to jedno od onih vrućih ljeta kada se čovjeku ni o čemu ne da razmišljati, a kamoli o trasama, tunelima, projektima, građevinskim dozvolama. No, baš toga paklenog ljeta, prvog dana kolovoza 2000. godine, američki Bechtel s turskom Enkom kao partnerom krenuo je u realizaciju hrvatskog sna - gradnju autoceste prema Splitu.
Bageri su zabrujali kod Bosiljeva, mjesta za koje tada barem 50 posto građana zemlje nije ni znalo da postoji. Otprilike godinu dana prije, Jure Radić, tada ministar obnove, s Bechtelom je potpisao ugovor o gradnji 147 kilometara autoceste od Bosiljeva do čvora Sv. Rok, vrijedan 990 milijuna dolara. Radić će nekoliko godina kasnije priznati da je ugovorena cijena bila 30 posto veća nego što bi bila na međunarodnom natječaju. Ali, to je bila cijena želje ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....