Ne bi li se podigla svijest o opasnosti i specifičnosti moždanog udara kod žena svakog prvog petka u veljači održava se javnozdravstvena kampanja Dan crvenih haljina. Pokrenuta je 2004. godine u SAD-u a potom se proširila po cijelom svijetu. Simbol je crvena haljina odnosno crvena boja kao boja zdravlja, života i živosti ali i upozorenja na moguću opasnost. Žene se u kampanji potiče da taj jedan petak u godini odjenu nešto crveno kako bi dale podršku akciji. I ovog petka žene koje su preboljele moždani udar nosit će crvene haljine hrvatskih dizajnera na reviji u sklopu završne svečanosti.
Naime, moždani je udar drugi uzrok smrtnosti u Hrvatskoj zbog kojeg umire oko 5000 osoba ili 10 posto svih umrlih. Hrvatska je na šestom mjestu po podatcima Eurostata po smrtnosti od m...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....