MOZAIČNA EMISIJA

‘Destinacija: Hrvatska‘ ovog tjedna istražila jesmo li i dalje atraktivna lokacija za vjenčanja

Pitanje s kojih tržišta nam dolazi najviše turista dobilo je odgovor, a komentirale su se i nominacije za nagradu "Best Country Award"
Prizor iz najnovije epizode ”Destinacija: Hrvatska”
 Destinacija: Hrvatska
Pitanje s kojih tržišta nam dolazi najviše turista dobilo je odgovor, a komentirale su se i nominacije za nagradu "Best Country Award"

Destinacija: Hrvatska, dinamična mozaična emisija o turizmu Hrvatske radiotelevizije, prošlog je tjedna otvorila važne teme koje se tiču Hrvatske i turizma, gospodarske grane koja Hrvatskoj svake godine donosi milijarde eura.

U epizodi emitiranoj 16. kolovoza gledatelji su doznali da je Hrvatska i dalje atraktivna lokacija za vjenčanja, a doznali su i što je Dubrovnik naučio od ove turbulentne sezone. Na primjeru iz Splita obrađena je priča o prodaji ribe u jadranskim restoranima, a gledatelji su doznali i što sve mogu vidjeti u Muzeju prekinutih veza. Odgovoreno je i na pitanje s kojih tržišta u Hrvatsku dolazi najviše turista, a komentirale su se i nominacije za nagradu "Best Country Award" koje su Hrvatskoj dodijelili britanski listovi The Times i The Sun. Emisija se dotaknula i povećanja zračnih linija s Frankfurtom, a ekipa Destinacije posjetila je nautičku patrolu Jutarnjeg lista kada je boravila na Hvaru.

U epizodi emitiranoj 9. kolovoza gledatelji su doznali kako je Rovinj prvi ostvario milijunto noćenje, ali i što Hrvatska od Crne Gore može naučiti po pitanju ulaganja. Poznati novinar Goran Milić istražio je kako se otoci rješavaju smeća, a emisija se dotakla i međunarodnog priznanja koje je dobio Istarski vodeni park. Blo je riječi i o promociji Hrvatske u kampanjama Hrvatske turističke zajednice, ali i na TV mreži ABC.

U epizodi emitiranoj 2. kolovoza gledatelji su doznali kako nova ministrica turizma Nikolina Brnjac vidi razvoj turizma u Hrvatskoj, a ekipa emisije istražila jesu li mnogi resotrani pred zatvaranjem. Istraženo je i kako je Motovun doskočio krizi, a Goran Milić posjetio je znameniti restoran u Konavlima koji je obnovljen europskim sredstvima. Obrađena je i tema promocije hrvatskog turizma u Velikoj Britaniji, a Croatia Airlines naveo je koje su to nove linije uveo. Konačno, doznalo se kako su Boljani u promotivne aktivnosti uključili lokalnu zajednicu te koliko je gostiju ove godine posjetilo Opatiju.

Emisiju vode Duško Modrinić i Ana Ledenko, izvršni urednik je Robin Antolović, a uređuje je Monika Bradarić. Emisija producira Lead In Entertainment.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
12. srpanj 2025 13:06