DIGITALNI ADEX

Digitalni izdavači pokreću prvo istraživanje o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj

‘Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, digitalni AdEx, prekretnica je u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj‘

Ana Hanžeković-Krznarić, predsjednica HUDI-ja i članica Upravnog odbora Hanza Medije

‘Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, digitalni AdEx, prekretnica je u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj‘

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) u procesu je izrade istraživanja o potrošnji na internetsko oglašavanje, odnosno digitalnog AdExa. Istraživanje je povjereno profesionalcima, bečkoj agenciji Momentum i lokalnom partneru Ipsosu.

Agencija Momentum Vienna već godinama izrađuje isto istraživanje za austrijsko tržište, u suradnji s IAB-om Austrija. Cilj je na temelju podataka od izdavača, agencija i drugih dionika na digitalnom tržištu dobiti pregled razvoja i distribucije potrošnje na digitalno oglašavanje po austrijskom modelu. Također, pokušat će se što je moguće preciznije procijeniti potrošnja na internetskim platformama, poput Facebooka i Googlea.

“Studija o potrošnji na digitalno oglašavanje, odnosno digitalni AdEx, značajna je prekretnica u razvoju tržiš...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 22:45