Dnevnik Nove TV i dalje je uvjerljivo najgledanija središnja informativna emisija.
Rezultati istraživanja nezavisne agencije AGB Nielsen Media Research za posljednjih desetak dana pokazuju kako je Dnevnik Nove TV u prosjeku pratilo oko 600 tisuća gledatelja ili 13,9 posto.
Tri dnevna termina
Iako pokazuje trend rasta gledanosti, dakle i oporavka, HTV-ov Dnevnik ipak još dosta zaostaje za svojim konkurentom. Od 10. pa do 20. rujna u prosjeku ga je pratilo 9,3 posto publike ili oko 390 tisuća ljudi. U ovom razdoblju najlošije je prošao RTL Danas s prosječnih 7,6 posto gledanosti, no to se za sada može pripisati i ranom terminu koji emisija ima s obzirom na to da, zbog i dalje uglavnom lijepog vremena, dobar dio gledatelja nije pratio televiziju.
HTV je inače u ovom periodu ponovn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....