Nakon blagdana, Nove godine i mahnitog trošenja, za većinu potrošača stiže novo uzbudljivo razdoblje - ono u kojem mahnito pokušavaju vratiti ili zamijeniti pogrešno kupljene darove ili one koji im se naprosto ne sviđaju.
Bilo da je riječ o poklonu koji je potrošač od nekoga dobio ili ga vraća uime osobe kojoj se ne sviđa, dobro je znati da su povrati robe regulirani zakonom te da ne vrijedi uvijek pravilo prema kojemu artikl možete samo tako vratiti u trgovinu.
Slijedi nekoliko najčešćih zabluda.
SVAKI ARTIKL KUPLJEN U FIZIČKOJ TRGOVINI MOGU VRATITI I DOBITI NOVAC
Netočno. Trgovci su vam dužni vratiti novac za svaki artikl kupljen "na daljinu", no zakon ih ne obvezuje da to čine kada ste robu kupili u fizičkoj trgovini. I ne samo to - nisu dužni pristati čak ni na zamjenu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....