PROGLAŠENI DOBITNICI

DODIJELJENE GODIŠNJE TURISTIČKE NAGRADE ISTARSKE ŽUPANIJE Zlatna koza ide u ruke Borisu Žgombi

 
Boris Žgomba (lijevo) i Valter Flego (desno)
 Goran Šebelić / CROPIX

Ove godine Zlatna koza, godišnja turistička nagrada Istarske županije, ide u ruke Borisu Žgombi, suvlasniku i predsjedniku uprave jedne od najvećih hrvatskih putničkih agencija Uniline iz Pule. Pokrenuvši Uniline s poslovnim partnerima 1996. godine, Žgomba je sa svojim suradnicima u 22 godine stvorio respektabilnu kompaniju, odnosno vodećeg istarskog i hrvatskog turoperatora.

Porec, 211218.
U poreckom hotelu Parentiom turistickim radnicima dodijeljena je nagrada Zlatna koza. Turisticka zajednica IZ jednom godisnje dodjeljuje ju za  doprinos  u marketinskim aktivnostima.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / CROPIX

Od skromnih početaka i 5 turističkih grupa dovedenih u Istru 1996., danas ova kompanija pruža usluge za oko 360 tisuća gostiju ostvarujući prihod od više od 380 milijuna kuna godišnje. Time je Uniline u segmentu putničkih agencija i organizatora putovanja postao jedan od prepoznatljivih simbola pulskog i istarskog turizma, surađujući s prodajnom mrežom od više od tisuću putničkih agencija, turoperatora i partnera diljem Istre, Hrvatske i svijeta. Danas upošljava više od 200 zaposlenika, od kojih više od 150 živi i radi u Istri. Također, agenciji Uniline su dodijeljena priznanja od Hrvatske turističke zajednice za najuspješniju turističku kompaniju 2016. u sektoru putničkih agencija i turoperatora te za najbolju hrvatsku DMK turističku agenciju 2017. godine.

Porec, 211218.
U poreckom hotelu Parentiom turistickim radnicima dodijeljena je nagrada Zlatna koza. Turisticka zajednica IZ jednom godisnje dodjeljuje ju za  doprinos  u marketinskim aktivnostima.
Na fotografiji: svi nagradjeni.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / CROPIX

U pogledu manifestacija, nagrade su dobile njih četiri, i to svaka u svojoj kategoriji. Tako je prijenos finalne utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva u pulskoj Areni između Francuske i Hrvatske na vlastitu inicijativu novinara, a uz podršku Grada Pule dobilo Zlatnu kozu za događanje atrakciju. Više od četrnaest tisuća gledatelja potvrdilo je kako je s pravom pulski amfiteatar bio drugo najbolje mjesto za gledanje finala. Atmosfera je bila veličanstvena, slika prepune Arene obišla je cijeli svijet i to je bez sumnje bila jedna odlična promocija Pule, Istre ali i Hrvatske. Slika odnosno video iz Arene proslijeđen je svim influencerima, na njih dvadeset, koji su ga i objavili. Nogomet i slike prepune Arene donijeli su interes novih gostiju za Istru.

Za sportska događanja nagradu je dobila utrka 100 milja Istre. Riječ je o trail running eventu koji se ove godine organizirao po šesti puta u sklopu svjetskog kupa Ultra-Trail World Tour, koji okuplja 22 najkvalitetnije ultra trail utrke na svijetu. Na utrci je ove godine nastupilo 1.652 natjecatelja iz 52 države, a u odnosu na 2017. event bilježi povećanje od 22 posto. Kroz šest godina organizacije, event se nametnuo kao svojevrsna perjanica u okruženju ako da je trenutno uz bok najvećim trail utrkama u širem okruženju poput Lavaredo Ultra Trail, Grossglockner Trail, Hungary Ultratrail, i ostalim referentnim događanjima.

Porec, 211218.
U poreckom hotelu Parentiom turistickim radnicima dodijeljena je nagrada Zlatna koza. Turisticka zajednica IZ jednom godisnje dodjeljuje ju za  doprinos  u marketinskim aktivnostima.
Na fotografiji: Fausto Arrighi.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / CROPIX
Fausto Arrighi (lijevo)

Srednjovjekovni festival iz Svetvinčenta dobio je Zlatnu kozu za kulturnu turističku manifestaciju godine. Riječ je o festivalu koji je već u svojim prvim izdanjima privukao veliki broj posjetitelja što je potvrdilo njegov veliki potencijal. Ovogodišnji trodnevni događaj posjetilo je oko 15.000 posjetitelja koji je tematski podijeljen na tri dijela. Festival je međunarodnog karaktera, a na njemu sudjeluje oko 300 kostimiranih sudionika. Pulska Visualia, odnosno festival svjetla osvojio je Zlatnu kozu kao zabavna manifestacija.

Ovim projektom razvija se turistički brand Pula - grad svjetla uz pomoć kojega je grad Pula međunarodno prepoznat kao takav. Festival je posjetilo 20.000 posjetitelja u tri festivalska dana. Cilj je ponuditi kulturni program u posezoni grada Pule koji je dodatan motiv turistima za posjet Istri i Puli u tom vremenskom razd oblju.

Porec, 211218.
U poreckom hotelu Parentiom turistickim radnicima dodijeljena je nagrada Zlatna koza. Turisticka zajednica IZ jednom godisnje dodjeljuje ju za  doprinos  u marketinskim aktivnostima.
Na fotografiji: Robert Cvek, prijenos utakmice Svjetskom nogometnog finala u areni,  Valter Flego.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / CROPIX
Robert Cvek (lijevo)

Valamarov projekt Terra Magica adventure mini golf u svom kampu Lanterna Premium Camping Resort u Taru zaslužio je Zlatnu kozu za inovativni proizvod. Riječ je o originalnom konceptu gdje se na mini golf igralištu s 18 rupa natjecatelji nadmeću u vještini ubacivanja loptice u rupu, istovremeno se educirajući o Istri, njenoj bogatoj i burnoj povijesti, svjetski prepoznatoj kulturnoj baštini, prirodnim ljepotama, gastronomiji i drugim zanimljivostima koje Istru čine jednom od najatraktivnijih regija na Mediteranu.

Porec, 211218.
U poreckom hotelu Parentiom turistickim radnicima dodijeljena je nagrada Zlatna koza. Turisticka zajednica IZ jednom godisnje dodjeljuje ju za  doprinos  u marketinskim aktivnostima.
Na fotografiji: Marko Bolkovic, Sonitus,  Valter Flego.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / CROPIX
Marko Bolković (lijevo)

Turistički proizvod godine je prvi glamping kamp u Istri - Kamp Arena One 99 Glamping pulskog hotelijera Arena Hospitality Groupe. Riječ je o ovogodišnjoj glavnoj investiciji te tvrtke u transformaciju postojećeg kampa Arena Pomer u luksuzni kamp sa četiri zvjezdice cjelogodišnje posvećen glamping ponudi. Nudi 8 vrsta različitih posebno smišljenih smještajnih jedinica tj. glamping šatora. Neovisno o njihovoj veličini ili koliko osoba primaju (od dvije do šest), vrhunski komfor i luksuz je ujednačen. Osim vrhunskog komfora u šatorima i svi ostali objekti te dodatni sadržaji kampa osmišljeni su sa svrhom pružanja vrhunskog odmora svojim gostima.

Raskošan i jedinstven welness „One4Spa“ na otvorenom s whirpoolima, masažama i tretmanima, saunom i kišnom sobom, prostorima za opuštanje te platformom za joga programe nudi gostima prostor za odmor duha i tijela. Za najmlađe goste kampa posebno su osmišljena igrališta i animacijski sadržaji te dva posebno opremljena šatora za djecu i teenegere „One4Kids“i „One4Teens“. Za komunikaciju unutar kampa na raspolaganju su električna vozila što kamp čini održivim, smanjuje emisiju CO2, istovremeno nudeći zeleni a ujedno i zabavni prijevoz.

Porec, 211218.
U poreckom hotelu Parentiom turistickim radnicima dodijeljena je nagrada Zlatna koza. Turisticka zajednica IZ jednom godisnje dodjeljuje ju za  doprinos  u marketinskim aktivnostima.
Na fotografiji: Valter Flego, Alen Paliska i Marko Greguric, 100 milja Istre.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / CROPIX
Alen Paliska, Valter Flego i Marko Gregurić

Iako je mnoge šokirao, novi vizualni identitet porečke Plave lagune i novi brend sa stavom od šest zvjezdica dobio je Zlatnu kozu za vizualne komunikacije. Nova brend strategija Plave Lagune, sada sa portfeljem proizvoda u tri destinacije, usklađena je kako bi pratila smjer budućeg rasta i razvoja grupe. U novo definiranoj brend arhitekturi kompanija se vraća korijenima, tako je kao korporativni i glavni brend odabran onaj koji se i pokazao prepoznatljivim na tržištu - Plava Laguna. Uz korporativni brend, razvijena su 3 master brenda u portfelju: „Plava Laguna Resorts“, „Plava Laguna Hotels and Apartments“ te“ Istra Camping by Plava Laguna.“ Novu strategiju prati i vizualni identitet koji zadržava podrijetlo u kojem je nastala Plava Laguna. Primarni elementi identiteta Plave Lagune svoju inspiraciju pronalaze u tradicionalnim elementima Istre i Hrvatske.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 13:31