Teško da bi se pojam shrinkflacije mogao prikazati na boljem primjeru od onoga koji je domaćim potrošačima ponudio Ledo.
Nekad najpoznatiji domaći proizvođač smrznute hrane, koji su u ožujku 2021. godine preuzeli Britanci Nomad Foods, sudeći prema objavama na društvenim mrežama, procesu smanjivanja gramaža podvrgnuo je drastičan broj svojih najpoznatijih proizvoda, pokušavši to pritom zakamuflirati redizajnom ambalaža, što, naravno, nije uspjelo prevariti velik broj kupaca.
Broj proizvoda koji su na policama najednom osvanuli u manjim pakiranjima doista je pozamašna - mi smo ih u jednom kratkom pregledu uspjeli pronaći 20, a najveća smanjenja doživjela su pakiranja smrznute ribe te voća, kojih potrošači danas dobivaju za trećinu manje nego prije inflacije.
Paket sm...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....