Nakon što je Domovinski pokret prijavio trgovački lanac Kaufland, koji je pokrenuo reklamnu kampanju u Zagrebu u sklopu koje se promidžbene poruke na plakatima komuniciraju na stranim jezicima, poput hindskog, koji se uglavnom govori u sjevernoj i središnjoj Indiji, o svemu se oglasio i Kaufland. U svojem službenom priopćenju su naveli da se ti plakati odnose na proširenje asortimana azijskim proizvodima.
- Plakati koji se spominju odnose se na proširenje asortimana azijskim proizvodima. Naime, u Kauflandu kupcima u prosjeku nudimo oko 19.000 različitih proizvoda kako bi svaki kupac pronašao ono što traži, stoji u službenom priopćenju Kauflanda.
Domovinski pokret prijavio Kaufland i najavili konferenciju za medije. Razlog? Indijci i ovaj plakat
Podsjetimo, jedna od poruka na Kauflandovim plakatima na hindskom jeziku glasi: "Dom je bliže nego što misliš". Plakati su postavljeni diljem Zagreba i na njima se prikazuju proizvodi karakteristični za indijsku, filipinsku i neke druge kuhinje, uz hrvatski prijevod poruke pri dnu plakata. To je zasmetalo Domovinskom pokretu pa su se jučer oglasili na Facebooku:
- Domovinski pokret prijavio je Državnom inspektoratu trgovački lanac Kaufland zbog plakata u Zagrebu na kojima dominiraju hindski jezik i devanagari pismo. Nećemo dopustiti da se zbog nečijeg profita u drugi plan gura hrvatski jezik i kulturu. Slažete li se s nama?, napisali su iz DP-a u objavi na svom Facebook profilu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....