IZBORNI TROŠKOVNIK

Dragan Primorac za reklame u medijima daje najviše novca

Primorac najviše troši za oglašavanje, kažu u stožeru, jer ne organizira koncerte ni skupove
Primorac najviše troši za oglašavanje, kažu u stožeru, jer ne organizira koncerte ni skupove

ZAGREB - Nezavisni predsjednički kandidat Dragan Primorac u dosadašnjem tijeku kampanje najviše se oglašavao u tisku i na televiziji. Vrijednost njegovih objavljenih oglasa iznosi ukupno 4,353.629 kuna. Slijede ga Milan Bandić sa 3,542.799 kuna, te Nadan Vidošević čija je vrijednost oglašavanja 2,054.427 kuna.

No, kandidati će vjerojatno platiti niže iznose za svoje reklame. Naime, svaka televizija, primjerice, ima svoju ponudu, pa se za zakupljivanje prostora unaprijed, kao i za plaćanje unaprijed, dobivaju i popusti. Popusti se dobivaju i za količinu oglasa, pa se te cifre znaju spustiti i do 50 posto.

Parametri oglasa

Inače, ovo su rezultati istraživanja koje je provela agencija MediaNet o oglašavanju predsjedničkih kandidata za razdoblje od 1. studenoga do 12. prosinca. Is...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 14:16