ZAGREB - Nezavisni predsjednički kandidat Dragan Primorac u dosadašnjem tijeku kampanje najviše se oglašavao u tisku i na televiziji. Vrijednost njegovih objavljenih oglasa iznosi ukupno 4,353.629 kuna. Slijede ga Milan Bandić sa 3,542.799 kuna, te Nadan Vidošević čija je vrijednost oglašavanja 2,054.427 kuna.
No, kandidati će vjerojatno platiti niže iznose za svoje reklame. Naime, svaka televizija, primjerice, ima svoju ponudu, pa se za zakupljivanje prostora unaprijed, kao i za plaćanje unaprijed, dobivaju i popusti. Popusti se dobivaju i za količinu oglasa, pa se te cifre znaju spustiti i do 50 posto.
Parametri oglasa
Inače, ovo su rezultati istraživanja koje je provela agencija MediaNet o oglašavanju predsjedničkih kandidata za razdoblje od 1. studenoga do 12. prosinca. Is...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....