Rasprava o Domaćici užarila je društvene mreže, a Kraševa kampanja u kojoj je na ambalažu omiljenog keksa uz naziv dodavao imena drugih zanimanja otvorila je niz pitanja o položaju žena u društvu.
Dizajnerski dvojac Sean Poropat i Jelena Fiškuš, tvorci poznatog, nagrađivanog istarskog studija za dizajn i komunikacije Studio Sonda iz Vižinade kraj Poreča, koji su za Kraš kampanju osmilili, kažu da je zapravo u mnoštvu različitih reakcija mnogo muškaraca i žena koji se javljaju s pozitivnim komentarima jer smatraju da je to važna tema o kojoj se nedovoljno razgovara u društvu te pohvaljuju hrabar iskorak Kraša.
- Vjerujemo da će podrška kampanji samo rasti kako kampanja bude dalje odmicala. Ovako analizirajući hladne glave, mislimo da se jedan dio uvrijedio misleći da...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....