POKRENULI JAVNU RASPRAVU

Dvojac koji stoji iza kampanje za Domaćicu: ‘Ne vjerujemo u društvo u kojem se mora šutjeti‘

Neki smatraju da je kampanja uspješna jer se o njoj priča, raste prodaja, no dizajneri kažu da primarna namjera ove kampanje nije isključivo dizanje prodaje keksa

Studio Sonda

Neki smatraju da je kampanja uspješna jer se o njoj priča, raste prodaja, no dizajneri kažu da primarna namjera ove kampanje nije isključivo dizanje prodaje keksa

Rasprava o Domaćici užarila je društvene mreže, a Kraševa kampanja u kojoj je na ambalažu omiljenog keksa uz naziv dodavao imena drugih zanimanja otvorila je niz pitanja o položaju žena u društvu.

Dizajnerski dvojac Sean Poropat i Jelena Fiškuš, tvorci poznatog, nagrađivanog istarskog studija za dizajn i komunikacije Studio Sonda iz Vižinade kraj Poreča, koji su za Kraš kampanju osmilili, kažu da je zapravo u mnoštvu različitih reakcija mnogo muškaraca i žena koji se javljaju s pozitivnim komentarima jer smatraju da je to važna tema o kojoj se nedovoljno razgovara u društvu te pohvaljuju hrabar iskorak Kraša.

- Vjerujemo da će podrška kampanji samo rasti kako kampanja bude dalje odmicala. Ovako analizirajući hladne glave, mislimo da se jedan dio uvrijedio misleći da...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 04:00