U potrazi za novim poslovnim prilikama, hrvatski izvoznici sve više gledaju prema “egzotičnim” tržištima Azije i Afrike. Osim Irana, vrata čijeg tržišta im otvara nedavno postignut dogovor o ukidanju sankcija, hrvatskih je proizvoda sve više i u zemljama poput Saudijske Arabije, Indonezije i Južnoafričke Republike.
Širok asortiman
Potrošačima u tim zemljama nudi se širok raspon hrvatskih proizvoda - od hrane i pića pa do strojeva. Sve, naravno, ovisi o stanju tamošnjih gospodarstava. Ipak, napredak je vidljiv. Tako se, primjerice, kako pokazuju podaci državne statistike, hrvatski izvoz u Saudijsku Arabiju lani više nego udvostručio u odnosu na 2013., dosegnuvši vrijednost od gotovo 70 milijuna eura, dok je hrvatski izvoz u Indoneziju skočio za 7,3 posto i iznosio je nešto v...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....