StoryEditor
JAKO SKUPA SURADNJA

EKSKLUZIVNO Niko Bulić potrošio 5,3 milijuna kuna za nastupe Ane Rucner

Bulić i Rucner trebali su otputovati u Honolulu 2012., ali je put stopirao bivši Veljko Ostojić

Hrvatska turistička zajednica predvođena novom direktoricom Meri Matešić odlučila je prekinuti trogodišnju suradnju s čelisticom Anom Rucner, zvijezdom brojnih hrvatskih turističkih kampanja, zbog uštede, a i promjene kampanje.

U posljednje tri godine, naime, Hrvatska turistička zajednica je za promociju s umjetnicom Rucner izdvojila više od 5,3 milijuna kuna.

Toliko su ukupno stajali troškovi nastupa Ane Rucner, snimanja, skladbi, pa troškovi putovanja i smještaja, te usluge tehnike, produkcije, kao i izrade spotova, filmova i CD-a.

Pod vodstvom Nike Bulića HTZ je od čelistice Rucner stvorio hrvatski turistički brend.

Skup na Havajima

No krajem 2012. tadašnji ministar Veljko Ostojić zaustavio je putovanje u Honolulu na Havaje za direktora Bulića i čelisticu Rucner te violončelo (za koje se mora platiti dodatna avionska karta) zbog smanjenja troškova.

Suradnja s Rucner tada je i okončana. Za taj put bili su napravljeni planovi te rezervirane karte, a dvojac je Hrvatsku trebao predstaviti na skupu USTOA-e (Američkog udruženja turističkih operatera).

- Gospodin Ostojić tada je odlučio da se na to ne ide iako smo ranijih godina išli jer se tamo okupe brojni operateri - kaže bivši direktor HTZ-a Niko Bulić. Dodaje da je sve njegove planove rada za posljednje tri godine odobrila sva tijela HTZ-a te da je ponosan na kampanje koje su realizirali, pa i samu suradnju s čelisticom Rucner.

U HTZ-u kažu da nitko iz Zagreba nije otišao na taj skup na Havaje, nego predstavnik iz HTZ-ova ureda u New Yorku.

Svjetska turneja

Nadalje kažu da HTZ više ne planira surađivati s umjetnicom Rucner, do koje jučer do zaključenja broja nismo uspjeli doći.

“Ocijenili smo da spomenuta suradnja, iako je imala neke pozitivne učinke poput osvajanja 12 međunarodnih nagrada za turistički spot ‘Oda radosti’, više nije u skladu sa smjernicama novog koncepta marketing miksa i programskim odrednicama za 2013.”, piše u odgovoru iz HTZ-a.

Tijekom 2010. Rucner je, kažu u HTZ-u, nastupala u Šangaju, Pekingu, Oslu, Rimu, Mumbaiju, New Delhiju, New Orleansu, New Yorku, u Umagu te na Saboru HTZ-a u Zagrebu.

Iste te godine su se realizirale skladbe, spotovi i filmovi. Trošak je te godine iznosio 703.759,94 kuna.

Sljedeće godine, 2011., HTZ je u projekt “Rucner” uložio daleko više novca, i to 3,083.601,43 kune. Te godine Rucner je nastupala u Tokiju, Tel Avivu, Istanbulu, Milanu, Bruxellesu, Pragu, Parizu, Moskvi, Madridu, Frankfurtu, Berlinu, Rio de Janeiru, Sao Paulu, Osijeku, Zagrebu, Umagu i Dubrovniku.

A 2012. godine je za izradu skladbi, filmova i spotova te nastupe u Utrechtu, Stuttgartu, Moskvi, New Yorku, Donjecku, Ljubljani, Beogradu, Novom Vinodolskom, Umagu i Dubrovniku izdvojeno 1,551.841,97 kuna. Troškovi putovanja Rucner uvijek su bili nešto skuplji jer je Hrvatska turist;ka zajednica morala plaćati avionsku kartu i za violončelo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. srpanj 2020 15:38