Hrvatska turistička zajednica predvođena novom direktoricom Meri Matešić odlučila je prekinuti trogodišnju suradnju s čelisticom Anom Rucner, zvijezdom brojnih hrvatskih turističkih kampanja, zbog uštede, a i promjene kampanje.
U posljednje tri godine, naime, Hrvatska turistička zajednica je za promociju s umjetnicom Rucner izdvojila više od 5,3 milijuna kuna.
Toliko su ukupno stajali troškovi nastupa Ane Rucner, snimanja, skladbi, pa troškovi putovanja i smještaja, te usluge tehnike, produkcije, kao i izrade spotova, filmova i CD-a.
Pod vodstvom Nike Bulića HTZ je od čelistice Rucner stvorio hrvatski turistički brend.
Skup na Havajima
No krajem 2012. tadašnji ministar Veljko Ostojić zaustavio je putovanje u Honolulu na Havaje za direktora Bulića i čelisticu Rucner te ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....