NEMAJU UČINAK NA ZDRAVLJE

Europska uprava za kontrolu hrane objavila popis: Ovo su lažne reklame za proizvode!

 Thinkstock

‘Žvakaće gume bez šećera ne uklanjaju zubni plak i kiselinu koja oštećuje zube, Kinder čokolada ne potiče rast djece, a crni čaj ne povećava koncentraciju’.

To je zaključila Europska uprava za kontrolu hrane , a konačna lista lažnih reklama za proizvode i njihove učinke po zdravlje još nije poznata.

Promjena reklama

Međutim, budući da je zasad ispitano nekoliko stotina od ukupno 2500 reklama koje čekaju odobrenje ili odbijenicu europskih stručnjaka, može se zaključiti kako će još mnoge velike i utjecajne kompanije morati povući ili izmijeniti reklame za svoje proizvode.

Podsjetimo, Jutarnji je prije dvije godine izvijestio o prvim rezultatima laboratorijskih istraživanja Europske agencije za sigurnost hrane , koja su pokazala kako nema znanstvenih dokaza da neki jogurti pospješuju imunološki sustav i reguliraju probavu, kako se reklamira.

Također nema dokaza da sok od brusnice Ocean Spray sprečava i liječi urinarne upale.

Došla zabrana

Pokazalo se da 60 proizvoda nema učinke na zdravlje koji se reklamiraju. Većina tih proizvoda prodaje se i kod nas. Tada su nam proizvođači odgovorili da će nastaviti s reklamiranjem proizvoda sve dok Europska agencija to ne zabrani. E, pa sada je došlo vrijeme i za to.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. svibanj 2024 01:56