VELIKA ŠKRTICA

Evo kad vas trgovac može natjerati da sami platite troškove povrata robe kupljene online

Trgovac bi kupca prvo morao obavijestiti o tome da je u slučaju raskida ugovora sam dužan platiti trošak povrata robe
Online kupovina
 Hirun Laowisit/Alamy/Alamy/Profimedia
Trgovac bi kupca prvo morao obavijestiti o tome da je u slučaju raskida ugovora sam dužan platiti trošak povrata robe

Prošli tjedan izbila je velika nervoza u domu jedne moje poznanice koja je putem interneta kupila novi hladnjak pa se, nekoliko dana nakon što je stigao, predomislila i odlučila ga vratiti u trgovinu.

“Mislim si, zakon mi dopušta da svu robu kupljenu online vratim u roku od 14 dana i dobijem povrat novca pa sam računala da će taj povrat hladnjaka ići glatko. No, prevarila sam se”, priča mi.

Ukratko, frižider je bez problema mogla vratiti, no ispostavilo se da sama mora platiti trošak povrata robe - čitaj: dostavu - što se u slučaju tako velikog paketa pokazalo izdašnim troškom.

“Zvala sam trgovinu, pregovarala, molila, preklinjala, no tamo sjede neki ljudu bez srca. Kažu, trošak povrata robe je na potrošaču i neka se snađem kako znam i umijem”, prepričava mi svoj razgovo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:40