ZABAVA I KUPOVINA

FOTO: JUTARNJI PRVI POSJETIO POINT Novi veliki centar otvara se u zagrebačkom naselju Vrbani

U novi trgovački kompleks kupci će moći ući već sutra ujutro. Nalazi se u neposrednoj blizini Jarunskog jezera, a uz 50-ak dućana i restorane imat će i ogroman noćni klub
 Boris Kovacev / CROPIX;

Dugo najavljivani Point šoping centar u zagrebačkom kvartu Vrbani III, koji nazivaju prvim trgovačkim centrom za susjedstvo, napokon otvara vrata. Šoping centar smješten je na lokaciji s odličnom prometnom povezanošću te u neposrednoj blizini Jarunskog jezera.

Kompleks je građen u skladu s najnovijim ekološkim standardima održivosti, moderne arhitekture i inovativnih rješenja u oblikovanju interijera. Koncept prostora zamišljen je tako da se na jednom mjestu nudi niz trgovina iz segmenta mode, kozmetike, gastronomije i zabave, usluga i zabavnih sadržaja.

Odjeća za krupne

Ovo će biti mjesto okupljanja, kupnje, zabave, obavljanje svakodnevnih sitnica i provođenja slobodnog vremena stanovnika zapadnog dijela grada, ali i svih ostalih dijelova. U četvrtak 29. 8. u 9 sati je neslužbeno otvorenje za prve kupce koji će moći obaviti šoping u Konzumu, DM-u, ljekarni Farmacije, L’Occitaneu, Benettonu, napraviti transakcije u korisnim servisima centra kao što su ured Hrvatske pošte, poslovnica Hypo banke, mjenjačnica...

- Cilj nam je da stanovnici Vrbana, ali i cijelog ovog dijela grada, što prije počnu koristiti usluge centra u neposrednom susjedstvu - govori Krešimir Dominis, direktor centra. Poznati švedski masbrend lanac odjeće Lindex upravo je u Pointu otvorio jedinu trgovinu u Hrvatskoj s dodatnom XXL linijom Generous s konfekcijskim brojevima 42+. Point je, također, prvo mjesto u Hrvatskoj u kojem se otvara trgovina britanske modne marke Next, a poseban akcent stavljen je na ponudu dječje odjeće i obuće.

Najveća fitness dvorana

Uskoro planiraju dovesti i podliniju Next home sa sitnicama za uređenje doma. U rujunu će se otvoriti i ogromni fitness centar Invictus na više od 700 četvornih metara, što će biti najveća fitness dvorana u ovom dijelu grada. Teretana će biti opremljena najsuvremenijim spravama i nuditi sasvim inovativne programe vježbanja. U sklopu centra bit će i velika igraonica za djecu u kojoj će se mališani moći zabavljati dok roditelji obavljaju kupnju.

Čitav centar prostire se na 40.000 kvadrata, i to na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže, a ukupno je tu više od 50 trgovina. U središtu centra nalaze se pokretne stepenice koje dominiraju cijelim tim futurističkim ambijentom, a stakleni krov omogućava odličnu dnevnu rasvjetu koja stvara dojam kao da niste u zatvorenom prostoru. Ovaj su projekt dizajnirali neki od najboljih europskih stručnjaka za trgovačke centre s ciljem stvaranja građevine za pamćenje s najmanjim mogućim utjecajem na okoliš.

Boris Kovacev / CROPIX;

Originalno pročelje napravljeno je od perforiranog bijelog materijala, a dramatična stropna struktura pokriva golemi središnji prolaz koji gotovo postaje produžetak glavne ulice i stvara dojam da posjetitelji zapravo kupuju u glavnoj ulici.

Drugi (posljednji) kat je ogroman kompleks s kafićima, finjak restoranima i prostranom terasom koja se proteže na oko 500 četvornih metara, a uz Storiju i Laganini najavljuju i otvorenje nove podružnice jednog od trenutno najpoznatijih zagrebačkih restorana.

Premda nam u centru nisu željeli potvrditi te glasine, gradom kruži priča da se radi o bosanskom restoranu Sofra.

Zabava na krovu

Ovo je prvi put u Hrvatskoj da je jedan cijeli kat u šoping centru namijenjen isključivo za zabavu i provod.

- Ova terasa zamišljena je kao svojevrsna špica Vrbana, odnosno mjesto koje će postati centar noćnog života zapadnog dijela grada - objašnjava Krešimir Dominis. Na njoj će se održavati najrazličitiji eventi - promocije glossy magazina, glazbene večeri, koncerti, modne revije, afterwork partyji, sportski prijenosi na ogromnoj plazmi, ali i svakodnevno druženje uz piće.

Ovaj dio bit će otvoren za posjetitelje i nakon što se šoping centar zatvori, a do njega će voditi poseban noćni ulaz - vanjski lift povezan direktno s terasom i garažom sa 500 parkirnih mjesta.

Dakle, mjesto za dnevni šoping navečer se pretvara u klupski prostor u kojemu možete večerati, popiti piće, zaplesati ili zatulumariti. Svečano otvorenje bit će 26. rujna, a na inauguracijskom eventu, odnosno velikom tulumu dobrodošlice za susjedstvo Big Point Partyju održat će se i veliki koncert s gostom iznenađenja.

Investicija je teška 50 milijuna eura, a iza gradnje projekta stoji tvrtka specijalizirana za trgovačke centre Sonae Sierra, jedan od najvećih europskih specijalista za razvoj trgovačkih centara (trenutno upravlja s njih više od 70). Investitor je firma Bluehouse Capita, vodeći investitor za nekretnine na području srednje i jugoistočne Europe. (Iva Todorić)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 12:09