POČINJE ULTRA

FOTO: Na Ultru dolaze partijaneri iz 150 zemalja svijeta, stižu čak i iz dvije države koje nikad ne bi povezali s elektronskom glazbom

 
 Hanza Media

Sve je spremno i za ovogodišnju, šestu po redu Ultru. Samo dan prije nego deseci tisuća partijanera uđu na stadion, ekipa "Slobodne" napravila je svojevrsnu inspekciju Poljuda. Stotine radnika neumorno rade, nose se piće, hrana, uređuju se štandovi. Primjećuje se da je bina ove godine nešto dulja i drugačija nego proteklih godina, piše Slobodna Dalmacija.

- Kako raste festival, tako raste i bina - smije se vlasnik tvrtke "MPG Live"Joe Bašić, alfa i omega hrvatske Ultre.- "Main stage" će biti drugačiji i atraktivniji nego prošle godine. Dužina mu se mjeri na sedamdesetak metara. Također, i drugi po veličini stage "Resistance" bit će značajno veći, s boljim efektima, laserima...

Proteklih tjedana je u Split sveukupno došlo 80 tegljača s raznom iz cijele Europe. Želimo da ovo bude najbolja Ultra do sada, s vrhunskom produkcijom - kaže u jednom dahu Bašić dok nas vodi kroz stadion. Dok hodamo pozdravljaju ga radnici, a on preko mobitela daje upute. I njegovi suradnici za Joea kažu da je pravi "multitasking" šef.

- I kad ima problema, on je iznimno smiren, nikad ne povisuje glas. S njim je raditi jer zna što hoće, ne okoliša - kazuju nam njegovi suradnici navodeći da praktični ni oni, ali ni glavni šef Bašić ove dane ne spavaju.

Fanovi na Facebooku primijetili su da je ove godine bolji "line-up", dakle popis DJ zvijezda koje nastupaju.

- Pa evo, mogu vam otkriti da smo novac za "line-up" ove godine podebljali za čak 20 posto - napominje Joe, a nas je zanimalo koliko je to konkretno.

- Ne mogu otkrivati koliko košta pojedini DJ jer je to poslovna tajna, ali vam mogu otkriti da smo za cjelokupni 'line-up' 2018., koji je najbolji od svih dosadašnjih Ultri, izdvojili oko tri milijuna eura. U svih sedam dana festivala, dakle ovdje i po otocima, nastupit će čak 250 DJ-eva iz cijelog svijeta - kaže Joe, a nama se kao logično pitanje nametnulo je li njegova tvrtka "MPG Live" napokon počela i zarađivati u Splitu.

- Pa slušajte, da biste zaradili, trebate godinama ulagati. Ništa se ne događa preko noći. Plan je ove godine bio da budemo na nuli, a sljedećih godina bi se mogla početi ostvarivati dobit. Ali to nikada ne znate jer, evo, svaki dan imamo goleme neplanirane troškove.

Kad smo već kod novca, Joea smo upitali je li istina da se samo na piće i hranu potroši i više od 15 milijuna kuna. - Pa moglo bi se reći da se u sva tri dana potroši oko dva milijuna eura.

Dolaze li vlasnici Ultre iz Miamija?

- Naravno, Russell Faibisch i Adam Russakoff su svake godine tu, obožavaju Hrvatsku. Također, cijeli "know-how" dolazi iz Miamija, kao i njihovi ljudi. Tu je svake godine i Raymond A. Martinez, bivši visoko rangirani policajac, a danas šef Ultre i svih Ultri u svijetu. On surađuje i s domaćim policijskim snagama iz Splita.

Ultra Europe se svake godine širi, kaže Joe, navodeći da je glas o splitskom festivalu došao i do nekih egzotičnih zemalja.

- Evo u sustavu već bilježimo da smo prodali karte u Kongu, Maliju, Maleziji, Maroku, Somaliji. I tu je vrijednost Ultre za Split jer ti ljudi vjerojatnuo prije nisu čuli za Dalmaciju, a evo sada će doći na Ultru i provesti još dane i dane u Splitu i okolici - kaže Joe, navodeći da će se Ultra sljedećih godina koncentrirati na tržište Azije.

Na Poljudu će ovo godine biti oko 45 tisuća partijanera po danu, što znači da će tijekom tri dana splitskim stadionom proći 135 tisuća posjetitelja. Iza sebe će ostaviti desetke tona smeća, potrošit će milijune eura samo na festivalu, te još puno, puno više u Splitu i okolici, piše Slobodna Dalmacija.

10 zemalja u kojima je prodano najviše karata u 2018.

- Španjolska - Velika Britanija
- SAD - Njemačka
- Slovenija - Australija
- Švedska - Poljska
- Norveška - Brazil i zemlje južne Amerike

Čak 40 privatnih zrakoplova

- Za sada imamo potvrdu za njih 40, u njima su DJ zvijezde, ali i VIP gosti. Vidjet ćemo koliko će ih sve skupa biti. Ovu i sve sljedeće Ultre želimo brendirati kao destinacijski festival podređen gostu jer su oni naši najveći ambasadori - kaže Joe Bašić.

Nikad više novinara

Ove će godine biti i nikad više novinara, kaže nam Ivana Čabraja, glavni PR festivala. - Očekujemo do 300 akreditacija, dolaze nam mediji iz cijele Europe, Brazila, SAD-a. Najavile su se i televizijske kuće, evo konkretno jedna od posljednjih prijava je TV kuća iz Portugala - navodi Čabraja, dok Bašić dodaje da će se Ultra u sljedećim godinama nametnuti kao jedan od vodećih festivala na otvorenome u Europi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. travanj 2024 14:53