Milan Bandić i Dragan Primorac jedini su predsjednički kandidati koji su potrošili više novca na oglašavanje u predizbornoj kampanji nego što su prijavili Državnom izbornom povjerenstvu, upozorile su danas nevladine udruge GONG i TIH.
Agencija Mediapuls za njih je provela analizu stvarnog utroška sredstava kandidata na oglašavanje u medijima.
Bandić je prijavio DIP-u da je potrošio 3,86 milijuna kuna do tjedan dana uoči izbora, a Pulsova je analiza pokazala da je samo na oglašavanje u tisku i na televiziji potrošio 5,27 milijuna kuna.
Primorac je prijavio 3,78 milijuna kuna troškova, a podaci analize govore da je samo na televizijsko i oglašavanje u tisku potrošio 4,17 milijuna kuna.
Za nezavisnog kandidata Josipa Jurčevića nema podataka koliko je potrošio, dok su troškov...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....