ČEKAJU ODLUKU

Građanima kasne računi, HEP za sve okrivio Ministarstvo: ‘Već trpimo poslovnu štetu‘

Da bi moglo račune formirati u skladu s Uredbom, HEP Toplinarstvo treba iz Ministarstva zaprimiti odgovarajuću odluku

HEP

 Ranko Suvar/Cropix/Cropix

Nakon što je Jutarnji list objavio kako Zagrepčani još uvijek nisu dobili račun HEP Toplinarstva za grijanje (riječ je, naime, o obračunskom razdoblju za mjesec listopad), u četvrtak je reagirala i Hrvatska elektroprivreda.

Njihovo priopćenje u nastavku prenosimo u cijelosti.

- Prema Uredbi o otklanjanju poremećaja na tržištu energenata, opskrbljivači toplinskom energijom su za razdoblje od 1. listopada 2022. do 31. ožujka 2023. dužni na mjesečnoj razini krajnjim kupcima toplinske energije ispostavljati račune za isporučenu toplinsku energiju, na način da na računima iskažu razliku u cijeni, a koja se kupcima subvencionira na temelju Uredbe Vlade RH.

Da bi moglo račune formirati u skladu s Uredbom, kojom je krajnja cijena isporučene toplinske energije u ogrjevnoj sezoni 2022./2023. ostala nepromijenjena, HEP Toplinarstvo treba iz Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja zaprimiti odgovarajuću odluku.

Bez spomenute odluke HEP Toplinarstvo neće moći izdati račune, a kako je još nije dobilo, već trpi poslovnu štetu.

Podsjećamo, na temelju spomenute Uredbe, HEP je preuzeo teret rasta cijena energenata od gotovo 6 milijardi kuna kako bi kupci imali cijene energije višestruko niže od tržišnih - stoji u njihovu priopćenju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. prosinac 2022 14:48