Hrvatske autoceste odabrale su ponudu tvrtke GP Krk za izgradnju 5,2 kilometra duge dionice od Križišća do Jadranova na autocesti A7, od Križišća do Žute Lokve. Uprava HAC-a odlučila je prihvatiti gotovo 46 milijuna eura skuplju ponudu od financijski najpovoljnije koja je predana na natječaju.
Naime, financijski najpovoljniju ponudu predala je kineska kompanija China Road and Bridge Corporation, koja iznosi 143,4 milijuna eura, dok je prihvaćena ponuda GP Krka u iznosu od 189,3 milijuna eura.
Prema neslužbenim informacijama, HAC nije prihvatio kinesku ponudu jer je pregledom dokumentacije zaključeno kako njihovi predloženi stručnjaci za izgradnju tunela nemaju tražene reference. HAC je dosad vrlo rijetko odbacivao financijski najpovoljnije ponude na svojim natječajima te je ova odluka s te strane iznimno zanimljiva. Rok za završetak radova na ovoj dionici je 36 mjeseci, no upitno je kada će radovi doista početi, jer kineska kompanija ima pravo žalbe na ovu odluku Državnoj komisiji za kontrolu javne nabave.
Natječaj za ovu dionicu objavljen je još 2. siječnja 2024. godine, a odluka je donesena nakon gotovo dvije godine. Istog dana objavljen je i natječaj za drugu dionicu ove autoceste, od Jadranova do Selca, ali odluka o izvođaču za nju još nije donesena. Navodno se ponude još uvijek pregledavaju. I za ovu dionicu CRBC je dao financijski najpovoljniju ponudu, dok je zajednica ponuditelja na čelu sa slovenskom tvrtkom Kolektor CPG-om predala oko 40 milijuna eura skuplju ponudu.
Osim za dvije dionice na A7, HAC je u siječnju 2024. raspisao natječaj i za izgradnju dviju dionica na autocesti prema Dubrovniku. Riječ je o dionicama Rudine – Slano (9 km) i Slano – PUO Mravinjac (11,5 km). Ponude su otvorene prije pet mjeseci, a najpovoljnije ponude za obje dionice predala je indijska kompanija Afcons Infrastructure. Odluke o izvođaču radova na toj autocesti još uvijek nema.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....