StoryEditor
POSLOVANJE

HANZA MEDIA USPJEŠNO IZAŠLA IZ PREDSTEČAJNOG PROCESA Obveze iz nagodbe ispunjene prije planiranog roka

 
Ana Hanžeković (desno)

Hanza Media, najveći hrvatski nakladnik tiskanih medija, uspješno je završila proces predstečaja. Trgovački sud u Karlovcu je, naime, 17. veljače ove godine donio rješenje o “brisanju zabilježbe odobrenja predstečajne nagodbe subjekta upisa Hanza Media d.o.o. za izdavačku djelatnost”, čime je Hanza Media službeno izašla iz tog procesa.

Realizacija predstečajne nagodbe bila je iznimno složena i zahtjevna jer je, između ostalog, uključivala ukupno šest povezanih predstečajnih procesa te integriranje svih drugih tvrtki iz sustava krovne kompanije. U sklopu nagodbe podmirene su ukupne obveze u iznosu od 497.815.475,98 kuna, što svjedoči o značajnom financijskom naporu koji je kompanija poduzela.

Medijska izdanja

Prema riječima Ane Hanžeković, članice Uprave Hanza Medije, poseban razlog za zadovoljstvo nalazi se u činjenici da je proces financijskog restrukturiranja kompanije i ispunjenja obveza iz predstečajne nagodbe dovršen prije planiranog roka.

“To nije bio nimalo jednostavan zadatak, posebno s obzirom na to da je za kompanije u predstečaju pristup financijskim tržištima praktički zatvoren te su prisiljene likvidnost osiguravati isključivo iz vlastitog poslovanja. Provodeći nužne organizacijske promjene i fokusirajući se na svoju temeljnu djelatnost, uspjeli smo dokazati da Hanza Media može profitabilno poslovati i ispunjavati sve svoje obveze, uz stalnu isporuku kvalitetnog i privlačnog sadržaja čitateljima svojih medijskih izdanja. Ponosna sam na trud koji su tijekom proteklih pet godina u ispunjenje tog cilja uložili zaposlenici Hanza Medije”, naglasila je Ana Hanžeković.

U sastavu Hanza Medije su vodeći dnevni list u državi Jutarnji list, najjača regionalna dnevna novina Slobodna Dalmacija, vodeći tjedni ženski časopis Gloria, zatim Globus, Sportske novosti, ukupno više od trideset tiskanih izdanja i dvadeset digitalnih izdanja.

Novi ciklus

Uz strateško opredjeljenje kroz jasno usmjerenje na čitatelje i njihove preferencije, svojim partnerima isporučuje vrhunske kreativne usluge na čijem stvaranju rade stručnjaci nagrađivanog native studija, foto agencije Cropix i produkcije web-televizije, a organiziraju se i uspješne konferencije te događanja. S povezanim društvima Hanza Medija danas zapošljava 774 djelatnika, a nakon uspješnog okončanja predstečajne nagodbe, sada započinje novi ciklus poslovnog razvoja.

“Kompanija sada ulazi u novo, perspektivno razdoblje i uvjerena sam da ćemo ga iskoristiti te dodatno učvrstiti svoju poziciju vodeće medijske kompanije u Hrvatskoj”, poručila je Hanžeković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. lipanj 2020 07:37